Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”.
Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach, pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”. W skład zaprojektowanego mini dropu wchodzą dwa T-shirty oraz apaszka z autorską grafiką, przedstawiającą kobiece twarze z wyraźnie zaznaczonymi ustami – symbolizującymi wagę i wartość słów codziennie wypowiadanych przez kobiety. Fragmentarycznie wpasowano fiolet i róż, które stały się kolorami przewodnimi tegorocznej odsłony i komunikacji projektu. Do współpracy zaprosiliśmy trzy różne bohaterki, które łączy iście kobieca energia i chęć zwrócenia uwagi na stosowność używania feminatywów. To właśnie Lidia Popiel, Harel i Agnieszka Jelonek zapozowały przed obiektywem Mateusza Grzelaka, prezentując najnowszą kolekcję „Feminatywy”.
Poznajcie nasze Ambasadorki i naszych Ambasadorów, najnowszą kolekcję w/l 2024 „Feminatywy” i zainspirujcie się kobiecością!
Przejdźmy na FeminaTYwy
Przejdźmy na FeminaTYwy
Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”.
Solar Company S.A. – firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.
W marcu 2023 rozpoczęliśmy projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!”, którego twarzą została Wiceprezeska Aleksandra Danel. Kolejnym krokiem było wyłonienie Ambasadorek i Ambasadorów akcji w ramach konkursu. W konkursie pytaliśmy o kobiecość, kobiece supermoce i talenty o to, co inspiruje i napędza kobiety do działania. Otrzymaliśmy ponad 30 zgłoszeń od osób gotowych podzielić się swoją opinią, w tym także duży odzew od męskiej strony zespołu SOLAR — dlatego oprócz sporego grona Ambasadorek, do projektu dołączyło również dwóch Ambasadorów, którzy określają siebie jako feministów, chcą mówić o tym głośno i w ten sposób wspierać kobiety. Zwyciężczynie i zwycięzców zaprosiliśmy na sesję zdjęciową, a z wszystkimi uczestnikami projektu planujemy w dalszym ciągu w twórczy i kolektywny sposób rozwijać projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!”
Solar Company S.A. – firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.
Solar Company S.A. – firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.
KAROLINA
Specjalistka ds. Planowania i Kontroli Sprzedaży Kolekcji
Inspiruje mnie moja mama, która zawsze powtarzała, że kobieta musi być niezależna i ma prawo decydować o sobie. Myślę, że dzięki temu zawsze pamiętałam, że trzeba mieć własne zdanie i o nie walczyć.
ANNA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Cenię sobie niezależność oraz równość. Feminatywy są ważne w moim życiu - definiują mnie, określają moją rolę w społeczeństwie, są uhonorowaniem każdej kobiety. Dla mnie kobiecość to delikatność, a zarazem siła. Siła która powoduje, że wszystko jest możliwe.
KLAUDIA
Sprzedawczyni
Jako kobieta chciałabym, aby moje poglądy były tak samo istotne jak mężczyzny. Prezydentka, lekarka, sprzedawczyni, prawniczka, KOBIETA – tak chcę, aby o mnie mówiono. Chcę iść przez życie wolna i ramię w ramię z mężczyzną.
KSYMENA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Pragnę promować kobiecą wolność. Pragnę, aby żeńskie nazwy nie wzbudzały kontrowersji, zakłopotania czy zdziwienia, a były czymś oczywistym. Nie chcę być Sprzedawcą, nie chcę być Menedżerem, a Sprzedawczynią czy Menedżerką, to niby takie proste, a jeszcze tylu ludzi dziwi.
BORYS
Pracownik magazynu
Uważam się za feministę. Szanuję kobiety i ich przekonania niezależnie od tego czy jest to dla mnie osoba obca czy bliska. Z kolaboracji damsko-męskiej mogą wyniknąć naprawdę niesamowite rzeczy.
MARTA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Kobiecość to dla mnie codzienność, o którą trzeba zadbać. Kobiecość ewoluuje. W niej zawarta jest odmienność, delikatność i piękno, wewnętrzna siła i determinacja, szaleństwo i spokój.
MARTA
Menedżerka Działu PR i E-commerce
Kobiecość to dla mnie to jak czuje samą siebie, rodzaj bliskości z samą sobą, to akceptacja swojego stanu ducha, która daje siłę by działać tam gdzie życie tego ode mnie wymaga.
KAROLINA
Specjalistka ds. Planowania i Kontroli Sprzedaży Kolekcji
Inspiruje mnie moja mama, która zawsze powtarzała, że kobieta musi być niezależna i ma prawo decydować o sobie. Myślę, że dzięki temu zawsze pamiętałam, że trzeba mieć własne zdanie i o nie walczyć.
LAURA
Liderka Sprzedaży
Uważam, że sposób, w jaki mówimy, ma ogromny wpływ na to, jak postrzegamy świat i siebie nawzajem. Promowanie feminatywów to dla mnie ruch w kierunku zwracania uwagi na kobiety i ich rolę w społeczeństwie, to sposób na to, by każdy czuł się ważny i doceniony. Chcę być częścią tej zmiany, bo widzę, jak ważne jest, abyśmy wszyscy - niezależnie od płci - byli widoczni i słyszalni.
KLAUDIA
Sprzedawczyni
Jako kobieta chciałabym, aby moje poglądy były tak samo istotne jak mężczyzny. Prezydentka, lekarka, sprzedawczyni, prawniczka, KOBIETA – tak chcę, aby o mnie mówiono. Chcę iść przez życie wolna i ramię w ramię z mężczyzną.
KSYMENA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Pragnę promować kobiecą wolność. Pragnę, aby żeńskie nazwy nie wzbudzały kontrowersji, zakłopotania czy zdziwienia, a były czymś oczywistym. Nie chcę być Sprzedawcą, nie chcę być Menedżerem, a Sprzedawczynią czy Menedżerką, to niby takie proste, a jeszcze tylu ludzi dziwi.
IZABELA
Doradczyni Klienta
W swojej pracy Doradczyni staram się podkreślić i przypomnieć kobietom o ich wartości. Każda z nich jest wyjątkowa, a pięknie jest się różnić. Upowszechnianie feminatyw to idealne zwieńczenie mojej pracy.
MARTA
Menedżerka ds. E-commerce
Kobiecość to dla mnie to jak czuje samą siebie, rodzaj bliskości z samą sobą, to akceptacja swojego stanu ducha, która daje siłę by działać tam gdzie życie tego ode mnie wymaga.
BORYS
Pracownik Magazynu
Uważam się za feministę. Szanuję kobiety i ich przekonania niezależnie od tego czy jest to dla mnie osoba obca czy bliska. Z kolaboracji damsko-męskiej mogą wyniknąć naprawdę niesamowite rzeczy.
MARTA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Kobiecość to dla mnie codzienność, o którą trzeba zadbać. Kobiecość ewoluuje. W niej zawarta jest odmienność, delikatność i piękno, wewnętrzna siła i determinacja, szaleństwo i spokój.
ŁUKASZ
Specjalista ds. materiałów reklamowych
Kobiety i mężczyźni współdziałając na RÓWNYCH PRAWACH tworzą lepszą jakość w życiu.
ANNA
Menedżerka Sklepu Firmowego
Cenię sobie niezależność oraz równość. Feminatywy są ważne w moim życiu - definiują mnie, określają moją rolę w społeczeństwie, są uhonorowaniem każdej kobiety.
Dla mnie kobiecość to delikatność, a zarazem siła. Siła która powoduje, że wszystko jest możliwe.”
O MARCE
Nasza historia sięga 1989 roku, w którym to trzech współwłaścicieli przekuło inspiracje w stworzenie marki modowej.
KULTURA PRACY
Jesteśmy rozbudowaną i nowoczesną firmą, która stawia na rozwój talentów i ścieżki kariery wewnętrznej.
OFERTY PRACY
Poszukujemy entuzjastycznych osób, by wspólnie z nami zdobywały doświadczenia i budowały coraz lepszy wizerunek marki.