Wyłącz muzykę Włącz muzykę

Kolekcja FeminaTYwy

Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”.

 

Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach, pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”. W skład zaprojektowanego mini dropu wchodzą dwa T-shirty oraz apaszka z autorską grafiką, przedstawiającą kobiece twarze z wyraźnie zaznaczonymi ustami – symbolizującymi wagę i wartość słów codziennie wypowiadanych przez kobiety. Fragmentarycznie wpasowano fiolet i róż, które stały się kolorami przewodnimi tegorocznej odsłony i komunikacji projektu. Do współpracy zaprosiliśmy trzy różne bohaterki, które łączy iście kobieca energia i chęć zwrócenia uwagi na stosowność używania feminatywów. To właśnie Lidia Popiel, Harel i Agnieszka Jelonek zapozowały przed obiektywem Mateusza Grzelaka, prezentując najnowszą kolekcję „Feminatywy”.

Poznajcie nasze Ambasadorki i naszych Ambasadorów, najnowszą kolekcję w/l 2024 „Feminatywy” i zainspirujcie się kobiecością!

 

Przejdźmy na FeminaTYwy

Przejdźmy na FeminaTYwy

Sezon w/l 2024 to kontynuacja niezwykle ważnej dla nas inicjatywy, jaką jest projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!” – podkreślenia roli kobiet, dostrzeżenia ich kompetencji i mocy sprawczej. Wizja, którą pielęgnujemy w naszych wewnętrznych, jak i zewnętrznych działaniach pobudziła kreatywność projektantek SOLAR i zainspirowała do stworzenia unikatowej kolekcji „Feminatywy”.

 

Solar Company S.A. ­­­­– firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.
 

W marcu 2023 rozpoczęliśmy projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!”, którego twarzą została Wiceprezeska Aleksandra Danel. Kolejnym krokiem było wyłonienie Ambasadorek i Ambasadorów akcji w ramach konkursu. W konkursie pytaliśmy o  kobiecość, kobiece supermoce i talenty o to, co inspiruje i napędza kobiety do działania. Otrzymaliśmy ponad 30 zgłoszeń od osób gotowych podzielić się swoją opinią, w tym także duży odzew od męskiej strony zespołu SOLAR — dlatego oprócz sporego grona Ambasadorek, do projektu dołączyło również dwóch Ambasadorów, którzy określają siebie jako feministów, chcą mówić o tym głośno i w ten sposób wspierać kobiety. Zwyciężczynie i zwycięzców zaprosiliśmy na sesję zdjęciową, a z wszystkimi uczestnikami projektu planujemy w dalszym ciągu w twórczy i kolektywny sposób rozwijać projekt „Przejdźmy na FeminaTYwy!”

 

Solar Company S.A. ­­­­– firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.

Solar Company S.A. ­­­­– firma tworzona przez kobiety dla kobiet. Nasz zespół budują wykwalifikowane, utalentowane i zaangażowane menedżerki, projektantki, doradczynie, kierowniczki, specjalistki, konstruktorki, technolożki, sprzedawczynie, krawcowe, asystentki etc. Pragnąc zaznaczyć obecność kobiet w naszej firmie, podkreślić ich ogromny wkład w rozwój przedsiębiorstwa i jednocześnie zwrócić uwagę na ich role w branży i społeczeństwie postanowiliśmy przejść na feminatywy. Zależy nam na tym, aby żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów stały się wyrazem szacunku do pracy kobiet, ponieważ za tymi nazwami stanowisk kryją się konkretne kompetencje, doświadczenie, zaangażowanie i chęć rozwoju.

 

KAROLINA

KAROLINA

Specjalistka ds. Planowania i Kontroli Sprzedaży Kolekcji

Inspiruje mnie moja mama, która zawsze powtarzała, że kobieta musi być niezależna i ma prawo decydować o sobie. Myślę, że dzięki temu zawsze pamiętałam, że trzeba mieć własne zdanie i o nie walczyć.


ANNA

ANNA

Menedżerka Sklepu Firmowego

Cenię sobie niezależność oraz równość. Feminatywy są ważne w moim życiu - definiują mnie, określają moją rolę w społeczeństwie, są uhonorowaniem każdej kobiety. Dla mnie kobiecość to delikatność, a zarazem siła. Siła która powoduje, że wszystko jest możliwe.

KLAUDIA

KLAUDIA

Sprzedawczyni

Jako kobieta chciałabym, aby moje poglądy były tak samo istotne jak mężczyzny. Prezydentka, lekarka, sprzedawczyni, prawniczka, KOBIETA – tak chcę, aby o mnie mówiono. Chcę iść przez życie wolna i ramię w ramię z mężczyzną.

KSYMENA

KSYMENA

Menedżerka Sklepu Firmowego

Pragnę promować kobiecą wolność. Pragnę, aby żeńskie nazwy nie wzbudzały kontrowersji, zakłopotania czy zdziwienia, a były czymś oczywistym. Nie chcę być Sprzedawcą, nie chcę być Menedżerem, a Sprzedawczynią czy Menedżerką, to niby takie proste, a jeszcze tylu ludzi dziwi.

BORYS

BORYS

Pracownik magazynu

Uważam się za feministę. Szanuję kobiety i ich przekonania niezależnie od tego czy jest to dla mnie osoba obca czy bliska. Z kolaboracji damsko-męskiej mogą wyniknąć naprawdę niesamowite rzeczy.

MARTA

MARTA

Menedżerka Sklepu Firmowego

Kobiecość to dla mnie codzienność, o którą trzeba zadbać. Kobiecość ewoluuje. W niej zawarta jest odmienność, delikatność i piękno, wewnętrzna siła i determinacja, szaleństwo i spokój.

MARTA

MARTA

Menedżerka Działu PR i E-commerce

Kobiecość to dla mnie to jak czuje samą siebie, rodzaj bliskości z samą sobą, to akceptacja swojego stanu ducha, która daje siłę by działać tam gdzie życie tego ode mnie wymaga.

KAROLINA Specjalistka ds. Planowania i Kontroli Sprzedaży Kolekcji Inspiruje mnie moja mama, która zawsze powtarzała, że kobieta musi być niezależna i ma prawo decydować o sobie. Myślę, że dzięki temu zawsze pamiętałam, że trzeba mieć własne zdanie i o nie walczyć.

KAROLINA

Specjalistka ds. Planowania i Kontroli Sprzedaży Kolekcji


Inspiruje mnie moja mama, która zawsze powtarzała, że kobieta musi być niezależna i ma prawo decydować o sobie. Myślę, że dzięki temu zawsze pamiętałam, że trzeba mieć własne zdanie i o nie walczyć.

LAURA Liderka Sprzedaży Uważam, że sposób, w jaki mówimy, ma ogromny wpływ na to, jak postrzegamy świat i siebie nawzajem. Promowanie feminatywów to dla mnie ruch w kierunku zwracania uwagi na kobiety i ich rolę w społeczeństwie, to sposób na to, by każdy czuł się ważny i doceniony. Chcę być częścią tej zmiany, bo widzę, jak ważne jest, abyśmy wszyscy - niezależnie od płci - byli widoczni i słyszalni.

LAURA

Liderka Sprzedaży


Uważam, że sposób, w jaki mówimy, ma ogromny wpływ na to, jak postrzegamy świat i siebie nawzajem. Promowanie feminatywów to dla mnie ruch w kierunku zwracania uwagi na kobiety i ich rolę w społeczeństwie, to sposób na to, by każdy czuł się ważny i doceniony. Chcę być częścią tej zmiany, bo widzę, jak ważne jest, abyśmy wszyscy - niezależnie od płci - byli widoczni i słyszalni.

KLAUDIA Sprzedawczyni Jako kobieta chciałabym, aby moje poglądy były tak samo istotne jak mężczyzny. Prezydentka, lekarka, sprzedawczyni, prawniczka, KOBIETA – tak chcę, aby o mnie mówiono. Chcę iść przez życie wolna i ramię w ramię z mężczyzną.

KLAUDIA

Sprzedawczyni


Jako kobieta chciałabym, aby moje poglądy były tak samo istotne jak mężczyzny. Prezydentka, lekarka, sprzedawczyni, prawniczka, KOBIETA – tak chcę, aby o mnie mówiono. Chcę iść przez życie wolna i ramię w ramię z mężczyzną.

KSYMENA Menedżerka Sklepu Firmowego Pragnę promować kobiecą wolność. Pragnę, aby żeńskie nazwy nie wzbudzały kontrowersji, zakłopotania czy zdziwienia, a były czymś oczywistym. Nie chcę być Sprzedawcą, nie chcę być Menedżerem, a Sprzedawczynią czy Menedżerką, to niby takie proste, a jeszcze tylu ludzi dziwi.

KSYMENA

Menedżerka Sklepu Firmowego


Pragnę promować kobiecą wolność. Pragnę, aby żeńskie nazwy nie wzbudzały kontrowersji, zakłopotania czy zdziwienia, a były czymś oczywistym. Nie chcę być Sprzedawcą, nie chcę być Menedżerem, a Sprzedawczynią czy Menedżerką, to niby takie proste, a jeszcze tylu ludzi dziwi.

IZABELA Doradczyni Klienta W swojej pracy Doradczyni staram się podkreślić i przypomnieć kobietom o ich wartości. Każda z nich jest wyjątkowa, a pięknie jest się różnić. Upowszechnianie feminatyw to idealne zwieńczenie mojej pracy.

IZABELA

Doradczyni Klienta


W swojej pracy Doradczyni staram się podkreślić i przypomnieć kobietom o ich wartości. Każda z nich jest wyjątkowa, a pięknie jest się różnić. Upowszechnianie feminatyw to idealne zwieńczenie mojej pracy.

MARTA Menedżerka ds. E-commerce Kobiecość to dla mnie to jak czuje samą siebie, rodzaj bliskości z samą sobą, to akceptacja swojego stanu ducha, która daje siłę by działać tam gdzie życie tego ode mnie wymaga.

MARTA

Menedżerka ds. E-commerce


Kobiecość to dla mnie to jak czuje samą siebie, rodzaj bliskości z samą sobą, to akceptacja swojego stanu ducha, która daje siłę by działać tam gdzie życie tego ode mnie wymaga.

BORYS Pracownik Magazynu Uważam się za feministę. Szanuję kobiety i ich przekonania niezależnie od tego czy jest to dla mnie osoba obca czy bliska. Z kolaboracji damsko-męskiej mogą wyniknąć naprawdę niesamowite rzeczy.

BORYS

Pracownik Magazynu


Uważam się za feministę. Szanuję kobiety i ich przekonania niezależnie od tego czy jest to dla mnie osoba obca czy bliska. Z kolaboracji damsko-męskiej mogą wyniknąć naprawdę niesamowite rzeczy.


MARTA Menedżerka Sklepu Firmowego Kobiecość to dla mnie codzienność, o którą trzeba zadbać. Kobiecość ewoluuje. W niej zawarta jest odmienność, delikatność i piękno, wewnętrzna siła i determinacja, szaleństwo i spokój.

MARTA

Menedżerka Sklepu Firmowego


Kobiecość to dla mnie codzienność, o którą trzeba zadbać. Kobiecość ewoluuje. W niej zawarta jest odmienność, delikatność i piękno, wewnętrzna siła i determinacja, szaleństwo i spokój.

ŁUKASZ Specjalista ds. materiałów reklamowych Kobiety i mężczyźni współdziałając na RÓWNYCH PRAWACH tworzą lepszą jakość w życiu.

ŁUKASZ

Specjalista ds. materiałów reklamowych


Kobiety i mężczyźni współdziałając na RÓWNYCH PRAWACH tworzą lepszą jakość w życiu.

ANNA Menedżerka Sklepu Firmowego Cenię sobie niezależność oraz równość. Feminatywy są ważne w moim życiu - definiują mnie, określają moją rolę w społeczeństwie, są uhonorowaniem każdej kobiety. Dla mnie kobiecość to delikatność, a zarazem siła. Siła która powoduje, że wszystko jest możliwe.”

ANNA

Menedżerka Sklepu Firmowego


Cenię sobie niezależność oraz równość. Feminatywy są ważne w moim życiu - definiują mnie, określają moją rolę w społeczeństwie, są uhonorowaniem każdej kobiety.

Dla mnie kobiecość to delikatność, a zarazem siła. Siła która powoduje, że wszystko jest możliwe.”

O MARCE

Nasza historia sięga 1989 roku, w którym to trzech współwłaścicieli przekuło inspiracje w stworzenie marki modowej.

KULTURA PRACY

Jesteśmy rozbudowaną i nowoczesną firmą, która stawia na rozwój talentów i ścieżki kariery wewnętrznej.

OFERTY PRACY

Poszukujemy entuzjastycznych osób, by wspólnie z nami zdobywały doświadczenia i budowały coraz lepszy wizerunek marki.