Pomoc i kontakt
Kontaktujesz się w sprawie zamówienia on-line? Przygotuj numer zamówienia.
FAQ
ZAKUPY ON-LINE
Nie, zakupu można dokonać bez rejestracji. W tym celu, po dodaniu produktów do koszyka prosimy wybrać opcję "Kupuję jako gościni/gość".
Status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu w zakładce „Historia Zamówień.” Informacje o statusie zamówienia zostaną również przesłane na adres mailowy oraz numer telefonu podany przy rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów jako gościni/gość powiadomienia o statusie zamówienia wysyłane są drogą e-mailową oraz sms.
Wysyłkę zamówień realizujemy za pośrednictwem firmy InPost.
Standardowy koszt dostawy zamówienia opłaconego wynosi 12 złotych. Koszt dostawy zamówienia za pobraniem wynosi 20 zł. Dla zamówień z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym koszt dostawy wynosi 0 złotych.
Opłata za przesyłkę, w zależności od wybranej opcji jest stała, bez względu na ilość zamówionych sztuk oraz wymiary paczki. Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę, koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt z Infolinią e-sklepu).
W przypadku zamówień opłaconych, towar wysyłamy w ciągu do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty Klientki/Klienta, a łączny czas dostawy do Klientki/Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
W przypadku zamówień za pobraniem, towar wysyłamy w ciągu do 2 dni roboczych, a łączny czas dostawy do Klientki/Klienta wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
W przypadku zamówień z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym łączny czas dostawy do wybranego sklepu wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Po skompletowaniu zamówienia i odebraniu przesyłki przez firmę kurierską, Twoja paczka wyrusza pod wskazany przez Ciebie adres.
Opcja śledzenia przesyłki zostaje uruchomiona, gdy paczka opuści nasz magazyn. W wiadomości e-mail z informacją o wysłaniu zamówienia znajdziesz link, który pozwoli Ci na sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Ważne! Pamiętaj, że funkcja śledzenia zamówienia nie jest aktywna od razu. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna po 24 godzinach od wysłania zamówienia z magazynu.
Funkcja śledzenia zamówienia nie jest dostępna dla opcji dostawy przesyłki do sklepów stacjonarnych.
Nie dołączamy już żadnych papierowych dokumentów. Wszystkie informacje na temat Twojego zamówienia (potwierdzenie zamówienia, dokument dostawy zamówienia) wyślemy na Twój adres e-mailowy.
Nadawcą wiadomości jest SOLAR. Nie możesz znaleźć powiadomienia w skrzynce mailowej? Sprawdź podfoldery poczty: Oferty, Powiadomienia lub Spam.
Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klientki/Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klientki/Klienta zobowiązana/zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kurierki/Kuriera oraz poinformować o tym fakcie Infolinię e-sklepu. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.
Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:
- brak finalizacji płatności,
- utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
- niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.
Przepraszamy za niedogodności, jeżeli zamówiony produkt okaże się niedostępny skontaktujemy się z Tobą aby przedstawić dostępne rozwiązania.
Zamówienie z wysyłką zagraniczną należy złożyć mailowo na adres: e-sklep@solar.com.pl lub poprzez formularz zgłoszeniowy na tej stronie. W treści wiadomości wskaż:
- adres dostawy,
- numer telefonu z uwzględnieniem międzynarodowego numeru kierunkowego,
- produkty, które mają znaleźć się w zamówieniu. Ich numery referencyjne znajdziesz w opisie produktu (np. ZA045678). Pamiętaj, aby określić preferowany rozmiar i kolor.
Następnie w Twoim imieniu Specjalistka ds. Obsługi Klienta utworzy zamówienie oraz drogą mailową przekaże wszystkie niezbędne informacje, dotyczące warunków jego realizacji.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
ZAKUPY W SKLEPIE
Aby sprawdzić czy w Twojej okolicy znajduje się nasz sklep skorzystaj z wyszukiwarki sklepów dostępnej na naszej stronie internetowej.
Na stronie z wyszukiwarką sklepów dostępny jest adres, numer telefonu oraz godziny otwarcia każdego z naszych sklepów.
W sklepie stacjonarnym możesz zapłacić gotówką, kartą płatniczą lub kredytową, kartą podarunkową oraz środkami ze zwrotu zarejestrowanymi na Karcie Klubu Solar lub karcie podarunkowej.
Jeśli kwota zakupów będzie przewyższać saldo karty Klubu Solar lub karty podarunkowej, różnicę możesz dopłacić gotówką lub kartą.
Tak, jeśli w sklepie stacjonarnym nie ma produktu, którego szukasz sprzedawczyni/sprzedawca zamówi go dla Ciebie w naszym e-sklepie z darmową dostawą. Wystarczy wskazać produkt jaki chcesz zakupić, podać niezbędne dane teleadresowe oraz opłacić zamówienie w sklepie.
Tak, w terminie 14 dni od daty zakupu możliwy jest zwrot lub wymiana produktu kupionego w sklepie stacjonarnym. Środki ze zwrotu przeniesiemy na Kartę Podarunkową lub Kartę Stałej Klientki/Kartę Stałego Klienta. Środki ze zwrotu ważne są bezterminowo.
Produkty zakupione w sklepach outlet podlegają tylko wymianie w sklepach outlet.
Tak, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz je zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym z bieżącą kolekcją. Personel sklepu poprosi Cię o dołączenie formularza zwrotu (otrzymasz go wraz z zamówieniem).
Ważne! Sklep tylko przyjmuje zwracany towar, zwrot środków realizuje e-sklep w terminie do 14 dni od zarejestrowania zwrotu.
Jeśli w sklepie stacjonarnym nie ma produktu, którego szukasz personel może go dla Ciebie zamówić na 2 sposoby:
- składając dla Ciebie zamówienie w e-sklepie na zasadach opisanych powyżej;
- sprowadzając towar z innego sklepu stacjonarnego (maksymalnie 3 produkty w jednym zamówieniu). Tego typu zamówienia realizujemy za opłatą kurierską w kwocie 12 zł. Zwrot opłaty nastąpi przy odbiorze zamówienia w terminie do 3 dni od dnia poinformowania klientki/klienta o dostępności towaru w sklepie (zwrot za produkty w cenach regularnych; opłata kurierska nie jest zwracana w przypadku produktów objętych przeceną).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
ZWROT i WYMIANA
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia z e-sklepu lub dokonania zakupu w sklepie stacjonarnym.
Zwracane produkty możesz nam dostarczyć na kilka sposobów:
- bezpłatnie, pozostawiając zwrot w sklepie stacjonarnym z bieżącą kolekcją;
- dla użytkowniczki/użytkownika zalogowanego: bezpłatnie za pośrednictwem paczkomatu InPost. W panelu klientki/klienta wybierz zakładkę ZWROTY i wypełnij wniosek online. Otrzymasz bezpłatny kod nadania do paczkomatu ważny przez 7 dni.
- dla zakupu jako gościni/gość bezpłatnie za pośrednictwem paczkomatu InPost. Wejdź na stronę https://www.solar.com.pl/aw_rma/guest/ i wypełnij formularz zwrotu on-line. Otrzymasz bezpłatny kod nadania do paczkomatu, ważny przez 7 dni.
- wysyłając zwrot na własny koszt pod adres: Magazyn E-sklep, ul. Torowa 11, 61-315 Poznań
Produkty do zwrotu należy odesłać zanim upłynie termin zwrotu.
Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym możesz zwrócić w dowolnym sklepie z bieżącą kolekcją.
Środki ze zwrotu przeniesiemy na Kartę Podarunkową lub Kartę Stałej Klientki/Stałego Klienta. Środki ze zwrotu ważne są bezterminowo.
Produkty zakupione w sklepach outlet podlegają tylko wymianie w sklepach outlet.
Rozliczenie zwrotu i przelew należności za zwracane produkty trwa do 14 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby skrócić ten czas do minimum. O zmianach statusu zwrotu będziemy informować mailowo.
W e-sklepie wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Produkty kupione stacjonarnie możesz wymienić w każdym sklepie stacjonarnym, jeśli sklep posiada dany produkt. Udaj się do dowolnego sklepu stacjonarnego Solar z produktem, który zamierzasz wymienić. Po okazaniu dowodu zakupu pracownica/pracownik sklepu dokona wymiany produktu zgodnie z obowiązującą aktualnie ceną.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
ZAMÓW I ODBIERZ
- w dowolnym sklepie Solar z bieżącą kolekcją;
- w dowolnym paczkomacie Inpost
Tak, jeśli w sklepie stacjonarnym nie ma produktu, którego szukasz sprzedawczyni/sprzedawca zamówi go dla Ciebie w naszym e-sklepie z darmową dostawą. Wystarczy wskazać produkt jaki chcesz zakupić, podać niezbędne dane teleadresowe oraz opłacić zamówienie w sklepie. Zamówienie dostarczymy, w zależności od Twoich preferencji: do sklepu, do paczkomatu lub pod wskazany adres.
Jeśli w sklepie stacjonarnym nie ma produktu, którego szukasz personel może go dla Ciebie zamówić na 2 sposoby:
- składając dla Ciebie zamówienie w e-sklepie na zasadach opisanych wyżej;
- sprowadzając towaru z innego sklepu stacjonarnego (maksymalnie 3 produkty w jednym zamówieniu). Tego typu zamówienia realizujemy za opłatą kurierską w kwocie 12 zł. Zwrot opłaty nastąpi przy odbiorze zamówienia w terminie do 3 dni od dnia poinformowania klientki/klienta o dostępności towaru w sklepie (zwrot za produkty w cenach regularnych; opłata za kuriera nie jest zwraca w przypadku produktów objętych przeceną).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
REKLAMACJE
Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (mailowe potwierdzenie zamówienia, dokument dostawy zamówienia lub numer zamówienia) dostarcz nam w wygodny dla Ciebie sposób:
- wyślij na adres: Solar Company S.A. , ul. Torowa 11, 61-315 Poznań z dopiskiem "E-sklep" (do paczki dołącz zgłoszenie reklamacyjne dostępne tutaj>
- dostarcz reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu (mailowe potwierdzenie zamówienia, dokument dostawy zamówienia lub numer zamówienia) do sklepu stacjonarnego Solar. W sklepie personel poprosi o kilka informacji niezbędnych do sporządzenia reklamacji.
Reklamację możesz złożyć w dowolnym sklepie Solar z bieżącą kolekcją lub Solar outlet. Lista sklepów dostępna tutaj>. Personel poprosi o kilka informacji na temat wady produktu oraz o kilka danych osobowych, które są niezbędne do sporządzenia reklamacji.
Ważne! Pamiętaj o dołączeniu do reklamacji dowodu zakupu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni, od daty otrzymania. Dokładamy wszelkich starań, aby czas ten skrócić do minimum.
W przypadku reklamacji produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym, o sposobie rozpatrzenia reklamacji informuje telefonicznie personel sklepu, w którym była złożona reklamacja. W przypadku braku podania numeru telefonu klientka zostanie poinformowana/klient zostanie poinformowany listownie na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny.
W przypadku reklamacji produktów zakupionych on-line, o sposobie rozpatrzenia informujemy mailowo, telefonicznie lub listownie (w zależności od udostępnionych nam przez Klientkę/Klienta danych adresowych).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
KARTA PODARUNKOWA
Kartę podarunkową możesz zakupić w każdym sklepie stacjonarnym z bieżącą kolekcją. Minimalna wartość nabywanej karty podarunkowej to 100 zł.
Środki zdeponowane na karcie ważne są bezterminowo.
Płatność kartą podarunkową możliwa jest we wszystkich sklepach stacjonarnych Solar z bieżącą kolekcją, Solar outlet oraz w e-sklepie. Jeśli wartość zakupu jest wyższa niż kwota na karcie podarunkowej różnicę możesz dopłacić gotówką lub kartą płatniczą.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
KLUB SOLAR
Po programu możesz przystąpić:
- podczas wizyty w sklepie stacjonarnym z bieżącą kolekcją. Wypełnij formularz przystąpienia, w którym poprosimy Cię o kilka danych osobowych, zaakceptuj regulamin i korzystaj z benefitów jakie daje Klub Solar;
- podczas rejestracji w sklepie internetowym Solar lub poprzez zakładkę MOJE KONTO, gdzie do konta w e-sklepie możesz dodać już istniejącą Kartę Klubu Solar lub utworzyć nową (Ważne! warunkiem powiązania Karty Klubu Solar z kontem w e-sklepie jest zdefiniowanie takiego samego adresu e-mail dla obu kont).
Uczestniczka/Uczestnik Programu może gromadzić punkty, które są rejestrowane na koncie Stałej Klientki Solar/Stałego Klienta Solar. Punkty pozyskiwane są za zakup produktów w cenie regularnej, w sklepach stacjonarnych i w sklepie internetowym z wyłączeniem sklepów outlet. Zebrane punkty będą uprawniały do otrzymania bonu rabatowego o wartości 100 zł określonego w §1 pkt 11 Regulaminu Sprzedaży i Relacji z Klientem >
Jako uczestniczka/uczestnik Programu możesz otrzymać:
- bon o wartości 100 zł przyznawany przy jednorazowych zakupach za 1000 zł lub 1500zł za uzbierane w ciągu 6 miesięcy punkty. Nagradzamy każdy zakup modeli nieprzecenionych, w cenach regularnych. Każdy 1zł to 1 punkt;
- bon urodzinowy - otrzymuje Klientka, która dokonała/Klient, który dokonał w minionym roku kalendarzowym (od stycznia do grudnia) zakupu rzeczy w regularnych cenach na określoną kwotę:
- od 3000 do 6999 punktów - bon 100 zł
- od 7000 do 9999 punktów- bon 150 zł
- co najmniej 10000 punktów - bon 200 zł
- darmowa dostawa - zakupy zarejestrowane na karcie na łączną kwotę 2000 zł lub więcej upoważniają do skorzystania z darmowej przesyłki kurierskiej (w bieżącym lub kolejnym sezonie) dla zamówień realizowanych między sklepami stacjonarnymi na życzenie klientki/klienta.
Saldo punktów, historię transakcji czy też wartość przyznanych rabatów można sprawdzić na kilka sposobów:
- w zakładce MOJE KONTO na stronie internetowej Solar (opcja dostępna dla użytkowniczek/użytkowników, które/którzy powiązały/powiązali kartę Klubu Solar z kontem w E-sklepie);
- podczas wizyty w sklepie stacjonarnym, okazując personelowi Kartę Klubu Solar;
- telefonicznie, kontaktując się z Infolinią E-sklepu lub Działem Relacji z Klientką/Klientem (zanim udzielimy informacji i stanie punktów lub rabatów poprosimy o kilka danych osobowych w celu weryfikacji z danymi zapisanymi na Karcie Klubu Solar).
Wszelkie informacje na temat zakresu przetwarzania danych osobowych w Klubie Solar opisane zostały w pkt. 4 Polityki Prywatności.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
JAK ZNALEŹĆ PRODUKT
Aby znaleźć interesujący produkt możesz skorzystać z wyszukiwarki na naszej stronie. W pole „Wyszukaj” wpisz nazwę produktu lub jego numer referencyjny np. ZA033456. Możesz też przejrzeć kategorie produktowe na naszej stronie i wyszukać interesujący Cię produkt po zdjęciu.
Na karcie produktu znajdziesz dodatkowe informacje o produkcie takie jak: dostępne rozmiary, skład i sposób konserwacji, a także dostępność poszczególnych rozmiarów w naszych sklepach stacjonarnych.
Jeśli poszukiwany produkt okaże się niedostępny na naszej stronie, zachęcamy do skorzystania z jednej z dwóch opcji:
- Sprawdź dostępność w sklepach - na karcie produktu należy wprowadzić kod pocztowy lub miejscowość, wówczas pokaże się dostępność wybranego produktu we wskazanej lokalizacji;
- Powiadom o dostępności - opcja ta pozwala na zapisanie się na listę oczekujących na produkt. W przypadku, gdy towar ponownie będzie dostępny w e-sklepie, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail. Z opcji powiadamiania korzysta wiele klientek /wielu klientów, dlatego może dojść do sytuacji, że produkt zostanie wykupiony przez innego zainteresowanego.
Możesz skorzystać z jednej z trzech opcji:
- na stronie www.solar.com.pl odszukaj produkt, na karcie produktu kliknij w link „Dostępność” i wprowadzić kod pocztowy lub miejscowość, wówczas pokaże się dostępność wybranego towaru we wskazanej lokalizacji;
- kontaktując się z Infolinią e-sklepu lub Działem Relacji z Klientką/Klientem;
- kontaktując się telefonicznie z wybranym sklepem stacjonarnym.
Na naszej stronie internetowej, dla każdego modelu istnieje możliwość wyświetlenia informacji o rzeczywistych wymiarach odzieży dla każdego z rozmiarów. Aby zapoznać się z wymiarami odzieży na karcie produktu kliknij w link „Sprawdź wymiary produktu”.
Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z Infolinią E-sklepu.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
WYŚLIJ NAM SWOJE PYTANIE
FAQ
KONTO W E-SKLEPIE
W zakładce „Moje zamówienia ” znajdziesz historię swoich zamówień wraz z ich aktualnymi statusami.
Znajdziesz tam zarówno bieżące zamówienia, jak i te zrealizowane.
W zakładce „Zwroty ” znajdziesz historię swoich zwrotów wraz z ich aktualnymi statusami.
Klikając w przycisk DOKONAJ ZWROTU możesz złożyć wniosek o zwrot oraz wygenerować bezpłatny kod nadania do paczkomatu.
W zakładce „Moje dane” możesz zaktualizować: imię, nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail przypisany do Twojego konta, jak również dodać lub zmienić adres rozliczeniowy i adres dostawy.
W zakładce „Powiadomienia” masz możliwość zarządzania swoimi subskrypcjami na powiadomienia e-mailowe oraz sms.
W zakładce „Klub Solar” znajdziesz informacje na temat Twojego członkostwa w Klubie takie jak unikalny identyfikator, saldo punktów, aktywne rabaty i zniżki, historię zapisów na koncie Klubu Solar jak i dostępne środki ze zwrotów.
W zakładce „Szczegóły konta” możesz zmienić swoje dane oraz numer telefonu oraz hasło do konta w e-sklepie. Możesz również wskazać numer rachunku bankowego do zwrotów (dotyczy zakupów za pobraniem, gotówką lub kartą płatniczą u kurierki/kuriera).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY